wait please
شکیبا باشید
Loading
Loading
خانه map محصولات map خودنویس map خودنویس لامی 2000 لمیتد Bauhaus
خودنویس لامی 2000 لمیتد Bauhaus

خودنویس لامی 2000 لمیتد Bauhaus

وضعیت: موجود نیستموجود نیست
  • ارتباط واتس اپ با قسمت فروش 09396702832
  • ارسال فوری به سراسر کشور با پست پیشتاز
  • سفارش از طریق وبسایت بالای 1.000.000 تومان پست شهرستان, رایگان
  • سفارش از طریق وبسایت بالای 2.000.000 تومان پیک موتوری تهران, رایگان
  • ارسال فوری با هماهنگی قبلی به صورت ارسال پیک از طرف خریدار امکان پذیر می باشد.(هزینه پیک با خریدار)
  • حکاکی نام بر روی محصولاتی که قابلیت حکاکی داشته باشند به صورت فوری انجام خواهد شد.
اشتراک گذاری

LAMY 2000 blue Bauhaus – Limited edition

Exclusive and only for this 2019 Bauhaus anniversary year: Lamy is celebrating a unique combination of accomplished design, functionality and quality with this one-of-a-kind special edition. The elegant deep blue of the LAMY 2000 blue fountain pen’s brushed polycarbonate body is in perfect harmony with the objectively cool optics of the stainless steel grip. This anniversary edition is limited to a total of 1,919 individually numbered fountain pens.

Available from September 2019

 

Exclusive set with anniversary notebook

This fountain pen is presented in a sophisticated gift box including notebook – an exclusive set for connoisseurs and only available in this anniversary year. The cover and all of the notebook’s pages as well as the folder in the rear cover are made of high-quality Gmund paper from the Bauhaus collection. The pages are white and have a grammage of 120 g/m2. They are divided into different sections

 

with alternating soft grey ruling. The pen can be attached to the book using the pen loop. The folder at the rear of the book can be used for the storage of small keepsakes. The notebook stays securely shut thanks to its looping elastic band. Two different-coloured textile ribbons are used as practical bookmarks.

 

  • Fountain pen set with platinum-refined 14 ct. gold nib
  • Nib width: EF
  • Piston fountain pen made of polycarbonate and stainless steel, brushed
  • Polished high gloss massive clip
  • Includes DIN A5 notebook
  • 240 pages
  • Gmund Bauhaus paper

 

نوع درب
کشیدنی
کارتریج
پمپ
انواع شارژ جوهر
پمپ/کارتریج
جنس نوک
طلای 18 عیار
جنس بدنه
فلزی
نوع تولید
تولید محدود کلکسیونی
قابلیت حکاکی
شریف ناصری فر
(1399/01/15)

مدل مطرح و شناخته شده لامی در رنگ خاص با تولید محدود .کیفیت نوشتار بی نظیر روان و مناسب و مثل دیگر مدل های لامی 2000 که روانی بی نظیری دارند

محمدعلی فقیه نیا
(1399/01/13)

روان بودن لامی 2000 رو اغلب با پارکر 51 مقایسه میکنند، ولی لامی2000 خصوصیاتی داره که اونو به نوبه ی خودش محبوب بکنه، برای مثال پمپ سرخود بودن این قلم هم مجب تمیز بودن و هم راحتی نویسنده شده همچنین به واسطه جنس مرغوب لاک بدنه موجب طول عمر این قلم شده، طراحی و تیپ به ظاهر ساده ، این قلم رو برای افراد خاص و شاید خجالتی محبوب کرده. با امید بهترین انتخاب

کیان ک
(1399/01/13)

بسیاری از متخصصان اهل قلم این خونویس را جز ۱۰ خودنویس برتر ساخته شده تا به امروز برمی‌شمارند این قلم به کارتریج و یا کانورتر نیازی ندارد بلکه داخل خود یک پیستون دارد که به ادعای کمپانی لامی خراب شدن آن در طولانی مدت و در استفاده زیاد امری ناممکن است مگر آنکه با ضربه فیزیکی و یا قرار گرفتن در برابر دمای نامناسب و یا اشعه دچار آسیب شود به عبارتی با درست استفاده کردن میتوانید اطمینان داشته باشید که ورثه‌ی شما هم از آن استفاده میکنند نوک این قلم پنهان یا به اصطلاح هودی میباشد که باعث دیرتر خشک شدن آن میشود و جنس آن از طلای ۱۴ عیار که گفته میشود مناسبترین عیار جهت نوک قلم است و طلا علاوه بر آنکه نگارشی نرم برای شما به ارمغان می‌آورد در طولانی مدت نسبت به دیگر فلزات همچون استیل کمتر دچار خوردگی میشود برروی بدنه این قلم زیبا که از جنس ماکرولین است یک پنجره تعبیه شده تا شما متوجه زمان مناسب برای شارژ مجدد جوهر شوید در این قلم به صورت کشیدنی خارج شده و به شکل متوازنی در پشت قلم قرار میگیرد چنانکه بازهم برای نوشتن وزن آن متعادل بوده و سنگینی اذیت کننده‌ای ندارد البته این قلم به صورت محدود تولید شده و رنگ آن متفاوت است.

سینا حسن پور (عضو برنزی)
(1399/01/01)

خودنویس بی نظیر لامی ۲۰۰۰ که به تعداد محدود به این رنگ تولید شده، اگر قصد خرید دارید، فقط برای نگهداری آن و بدون نوشتن تهیه کنید، در غیر اینصورت تفاوتی با مدل عادی ماکرولون مشکی ندارد.


برای ثبت نظر لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.

 

گروه پارکر لطیفی مرجع تخصصی فروش و تعمیرات نوشت افزار در ایران

گروه پارکر لطیفی با ارائه ی برترین و معتبرترین برندهای نوشت افزار دنیا، و ارائه ی خدمات پس از فروش آن ها، این امکان را برای مشتریان خود فراهم آورده است تا صاحب بهترین ها باشند و با خاطری آسوده درباره ی کیفیت و اصالت نوشت افزار مورد نظرشان، به خرید آن ها بپردازند.

 

شماره تماس با شرکت: 02166702832 (10 خط)
آدرس شرکت: خیابان جمهوری، خیابان بابی ساندز، پلاک 2 و 4 ، پارکر لطیفی
ساعت کار فروشگاه:  09:00 صبح لغایت 14:00 و 16:00 عصر لغایت 19:30
مدرک عضویت در انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی فروشگاه اینترنتی پارکرلطیفی
مدرک ساماندهی فروشگاه اینترنتی پارکرلطیفی
Bank Pasargad
© کلیه حقوق معنوی وب سایت متعلق به گروه نوشت افزار پارکر لطیفی می باشد. طراحی شده توسط طراحی فروشگاه اینترنتی داتک
شکیبا باشید ...