wait please
شکیبا باشید
Loading
Loading
خانه map محصولات map جاقلم کیف قلم map کیف قلم 2 عددی زبانه دار چرم Handmade Leather Flap Pen Case for 2 Pen
کیف قلم 2 عددی زبانه دار چرم Handmade Leather Flap Pen Case for 2 Pen

کیف قلم 2 عددی زبانه دار چرم Handmade Leather Flap Pen Case for 2 Pen

قیمت: 200,000 تومان
تعداد سفارش :
  • ارتباط واتس اپ با قسمت فروش 09396702832
  • ارسال فوری به سراسر کشور با پست پیشتاز
  • سفارش از طریق وبسایت بالای 1.000.000 تومان پست شهرستان, رایگان
  • سفارش از طریق وبسایت بالای 2.000.000 تومان پیک موتوری تهران, رایگان
  • ارسال فوری با هماهنگی قبلی به صورت ارسال پیک از طرف خریدار امکان پذیر می باشد.(هزینه پیک با خریدار)
  • حکاکی نام بر روی محصولاتی که قابلیت حکاکی داشته باشند به صورت فوری انجام خواهد شد.
اشتراک گذاری

کیف قلم 2 عددی زبانه دار چرم Handmade Leather Flap Pen Case for 2 Pen

آشنایی با کیف های چرمی مخصوص قلم

*توجه, این کیف ها برای قلم های خیلی قطور طراحی نشده است.

همان طور که می دانید، قلم ها و خودنویس های اصل و باکیفیت، از محصولات لوکس و کاربردی به شمار می آیند و معمولا دارندگان آن ها در تلاش اند، تا به بهترین شکل ممکن از قلم هایشان نگهداری نمایند. بسیاری از افراد به هنگام حمل قلم در کیف و یا جیبشان، نگران آسیب دیدن آن ها هستند و از طرفی امکان استفاده از کیف های جداگانه و جاگیر برای حمل قلم را ندارند. گروه پارکر لطیفی که ارائه دهنده ی بهترین و مرغوب ترین نوشت افزار در سطح ایران است، گامی دیگر در راستای برآورده نمودن خواسته های همراهان و مشتریان خود برداشته است، و انواع کیف های چرمی مخصوص قلم را، به کمک تیمی از طراحان و هنرمندان خبره ی ایرانی،تولید نموده است. این کیف های چرمی به صورت کاملا انحصاری،برای گروه پارکر لطیفی، طراحی و تولید می گردند و ارائه ی آن ها در این فروشگاه، به منظور حفاظت و نگهداری بهینه از قلم ها، خودنویس ها و انواع نوشت افزار می باشد.

 

آشنایی با ویژگی های کیف قلم چرمی در فروشگاه لطیفی

در درجه ی اول لازم است بدانید، که تمامی کیف های چرمی قلم در فروشگاه لطیفی، از چرم اصل و مرغوب ساخته شده اند و از دوام و ماندگاری بسیار زیادی بهره مندند. از طرف دیگر چرم اصل همواره، طرفداران بسیار داشته است و به عنوان متریالی لوکس و بسیار زیبا، مورد توجه افراد قرار گرفته است. حمل کیف های چرمی مخصوص قلم، و بیرون آوردن قلم از درون چنین کیفی اصیل و زیبا، نه تنها احساس خارق العاده ای را در درون خود افراد پدید می آورد، بلکه موجب می شود تا وجهه ی بیرونی و پرستیژ اجتماعی افراد نیز، بهبود بسیار یابد. این کیف های چرمی، در ابعاد و اندازه های مختلف، و با طرح و رنگ های متنوعی تولید می گردند و این امکان را برای دارندگان انواع خودنویس، خودکار و نوشت افزار فراهم می کنند، تا با توجه به سلیقه و شکل ظاهری نوشت افزار خود، بهترین گزینه را برای قلم مورد نظرشان، انتخاب نمایند.

نکته ی مهم دیگری که در خصوص انواع کیفهای چرمی، جالب توجه است، استحکام و مقاومت آن ها می باشد.این کیف ها از دوختی بسیار ظریف و درعین حال محکم برخورداند،و به بهترین شکل ممکن از قلم و خودنویس شما، حفاظت می نمایند. چرم به کار رفته در این کیف ها، اصل و با کیفیت می باشد و به مرور زمان، زیبایی، درخشندگی و انعطاف پذیری خود را از دست نمی دهد. در واقع شما با خرید این کیف های چرمی برای قلم و خودنویس خود، صاحب کیفی برای یک عمر خواهید شد و تا سال های طولانی، از مواهب آن بهره خواهید برد.

 

ضرورت خرید محصولات ایرانی و حمایت از تولید ملی

همان طور که در قسمت بالا اشاره کردیم، این کیف های چرمی، به دست طراحان ودوزندگان ایرانی تولید شده اند و از چرم اصل ایرانی در ساخت آن ها، استفاده می شود. گروه پارکر لطیفی به واسطه ی همکاری با چنین مجموعه ای ایرانی ، وحمایت از تولیدات مرغوب و با کیفیت آن ها در تلاش است، تا مصرف کنندگان و مشتریان خود را به این باور برساند، که برخی تولیدات ملی کشور ما نیز، از کیفیت و استانداردهایی در حد محصولات خارجی بهره می برند. تولید کنندگان ایرانی و به ویژه نسل جوان که دارای تحصیلات عالیه در زمینه ی فعالیت خود هستند، دارای دانش و آگاهی به روز بوده و بابهره مندی از هوش وخلاقیت خود، موفق به تولید وعرضه ی محصولاتی بی عیب و نقص در بازارمصرف می گردند. کیف های چرمی قلم که در گروه پارکر لطیفی به فروش می رسند،گواهی بر قابلیت ها وتوانایی های تولید کنندگان ایرانی می باشند و استفاده از این کیف ها، حسی آمیخته با غرور ملی را نیز،به ایرانیان هدیه می کند. البته لازم به ذکر است که انتخاب تیم طراحی و دوزندگی این کیف های چرمی، با دقت و وسواس بسیار صورت گرفته است و گروه پارکر لطیفی محصولاتی درخور و شایسته ی مشتریان خود را، به آن ها عرضه می نماید.

 

مزایای استفاده از کیف های چرمی به منظور حفظ ونگهداری از قلم ها

همان طور که می دانید، قلم ها وخودنویس ها، اشیایی لوکس و گران قیمتمی باشند و طبیعی است که افراد، برای حفظ ونگهداری از قلم ها تلاش بسیار می نمایند. همچنین ارزش معنوی قلم ها بعضا بسیار زیاد است و برخی قلم ها دارای عمری طولانی می باشند و یاد و خاطره ی افراد را برای عزیزانشان زنده نگه می دارند. بدیهی است که چنین اشیایی گرانقیمت و با ارزش، درخورد و شایسته ی جایی مخصوص برای نگهداری و حمل می باشند و کیف های چرمی، احتمال هرگونه آسیب احتمالی به بدنه ونوک قلم را، به حداقل می رسانند.

از طرف دیگر استفاده از کیف های چرمی که همیشه لوکس و زیبا هستند و هرگز در صنعت مد کمرنگ نمی شوند، باعث می شود تا افراد از محصولی، زیبا، کاربردی، و ماندگار بهره مند گردند و از داشتن کالایی لوکس وماندگار، برای حمل قلم های خود بهره برند.

در کنار تمامی این ها، استفاده از کیف های چرمی برای حفظ و نگه داری از قلم، نشانی از توجه شما به قلم مورد نظر می باشد، و جنبه های والایی از شخصیت شما را، در بین افراد آشکار می نماید.

 

توضیحات تولید کننده:

کیف قلم 2 عددی زبانه دار

تعداد جای قلم
2
طول
13
عرض
4.5
نوع کیف
1 عددی زبانه دار

برای ثبت نظر لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.

محصولات مرتبط

 

گروه پارکر لطیفی مرجع تخصصی فروش و تعمیرات نوشت افزار در ایران

گروه پارکر لطیفی با ارائه ی برترین و معتبرترین برندهای نوشت افزار دنیا، و ارائه ی خدمات پس از فروش آن ها، این امکان را برای مشتریان خود فراهم آورده است تا صاحب بهترین ها باشند و با خاطری آسوده درباره ی کیفیت و اصالت نوشت افزار مورد نظرشان، به خرید آن ها بپردازند.

 

شماره تماس با شرکت: 02166702832 (10 خط)
آدرس شرکت: خیابان جمهوری، خیابان بابی ساندز، پلاک 2 و 4 ، پارکر لطیفی
ساعت کار فروشگاه:  09:00 صبح لغایت 14:00 و 16:00 عصر لغایت 19:30
مدرک عضویت در انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی فروشگاه اینترنتی پارکرلطیفی
مدرک ساماندهی فروشگاه اینترنتی پارکرلطیفی
Bank Pasargad
© کلیه حقوق معنوی وب سایت متعلق به گروه نوشت افزار پارکر لطیفی می باشد. طراحی شده توسط طراحی فروشگاه اینترنتی داتک
شکیبا باشید ...