wait please
شکیبا باشید
Loading
Loading
خانهmap dividerآرشیو اخبارmap dividerمحبوب ترین خودنویس ها از نظر کاربران ایرانی
محبوب ترین خودنویس ها از نظر کاربران ایرانی
محبوب ترین خودنویس ها از نظر کاربران ایرانی

محبوب ترین خودنویس ها از نظر کاربران ایرانی, نوشتن بخشی از زندگی روزمره روشنفکران، فرهنگیان و اهالی ادب است و نوشت افزارها، به ویژه قلم ها و خودنویس ها، یکی از ملزومات کاری این قشر از جامعه به شمار میرود. آیا تا به حال با خود فکر کرده اید که محبوب ترین خودنویس میان ایرانیان کدام است؟

شما چند ساعت از روز خود را به نوشتن اختصاص می دهید؟ آیا از خودنویس مخصوصی استفاده می کنید یا به یک خودکار معمولی بسنده می کنید؟ افراد رده بالا در محل کاری شما چطور؟ خودنویس محبوب شما چه ویژگی هایی دارد؟ به چه خودنویس هایی علاقه مند هستند؟ نام چه برند و یا چه ویژگی هایی توجه شما را جلب می کند؟ نوشتن بخشی از زندگی روزمره روشنفکران، فرهنگیان و اهالی ادب است و نوشت افزارها، به ویژه قلم ها و خودنویس ها، یکی از ملزومات کاری این قشر از جامعه به شمار میرود. علاوه بر اهل ادب،خودنویسها در زندگی اداری و حرفهای بسیاری از ما نقش بسیار مهم و کلیدی را ایفا می کنند. با عنایت به این امر، بسیاری از کارخانه های بزرگ در دنیا اقدام به تولید مدل های متنوعی از قلم ها و خودنویس ها کرده اند که از حیث کیفیت، زیبایی و کارایی مثال زدنی هستند. آیا تا به حال با خود فکر کرده اید که محبوب ترین خودنویس میان ایرانیان کدام است؟

گروه پارکر لطیفی به کمک شما همراهان همیشگی که اصلی ترین مخاطبان موضوعات مربوط به نوشت افزار های تخصصی هستید توانسته است اولین لیست خودنویس های محبوب ایرانیان را جمع آوری نماید و امیدواریم که بتوانیم هر سال این لیست را منتشر و در دسترس تمامی قلم دوستان ایران و جهان قرار دهیم.

ایرانیان کدام برند خودنویس را انتخاب می کنند؟

ایرانیان به واسطه ادبیات فاخر و کلام دلنشین خود در جهان شناخته می شوند و استفاده از خودنویس ها و قلم های لوکس و با کیفیت در این کشور، سابقه طولانی دارد. انتخاب یک خودنویس با کیفیت و جذاب به پارامترهای زیادی بستگی دارد اما می توان آن ها را در دو دسته کلی فرهنگی و علایق شخصی طبقه بندی کرد. در مقیاس کلی، انتخاب های افراد یک جامعه می توانند نقاط مشترک زیادی با یکدیگر داشته باشند که برخواسته از خرد جمعی، المان های فرهنگی، اقتصادی و نگاه کلی جامعه است. این پارامتر می تواند مرز بندی کلی انتخاب های یک جامعه را مشخص کند. در کنار این المان، نیازها و علایق شخصی ما نیز می توانند در انتخاب های نهایی ما اثر گذار باشند. حال بر این اساس، به نظر شما ایرانیان کدام برند خودنویس را انتخاب می کنند؟

گروه پارکر لطیفی یکی از پیشگامان در عرصه توزیع خودنویس های با کیفیت و نفیس در ایران است و ابتکار بسیاری از خدمات در این زمینه، مانند احداث بیمارستان قلم، ارائه خدمات پس از فروش برای قلم ها و خودنویس ها و همچنین ارائه فروش آنلاین را در کارنامه درخشان خود دارد. در سال گذشته، این مجموعه در یک اقدام مبتکرانه، از گروه بزرگی از ایرانیان در خصوص محبوب ترین مدل ها و برندهای خودنویس سوالاتی را پرسیده است. اطلاعات جمع آوری شده در این آمارگیری نتایج بسیار جالبی به همراه داشته است. در این پروژه،فارسی زبانان از سراسر دنیا، محبوب ترین مدل های خودنویس را از نظر پارامترهای مختلفی،  انتخاب کرده اند. همچنین این جامعه آماری بزرگ، اطلاعاتی را در خصوص محبوب ترین برندهای خودنویس نزد ایرانیان ارائه داده است و کارخانه ها و کشورهای تولید کننده خودنویس که بیش از همه، نزد ایرانیان محبوب هستند را مشخص کرده است.

با پنجاه قلم محبوب نزد ایرانیان آشنا شوید!

نتایج این پروژه آمارگیری بزرگ در سال 2020 به لیست TOP 50 قلم ایران منجر شده است و می تواند مرجع خوبی برای دوستداران خرید خودنویس و نوشت افزار در ایران باشد.اطلاعات جامع و کاربردی در خصوص کارخانه ها و برند های تولید کننده این قلم ها در وبسایت موجود است که بسیار جالب و در عین حال مفید هستند. این لیست می تواند نگاهی آماری به علاقه مندی های جامعه ایرانی در دو مقیاس کلی (ناشی از المان های فرهنگی و اقتصادی) و شخصی (ناشی از نیازها و علاقه مندی های افراد) باشد و همچنین میتواند به خریداران اتی نوشت افزارها و قلمها کمک کند تا نگاهی کلی به قابلیتها و نقاط قوت هر یک از پنجاه قلم انتخاب شده داشته باشند.

جمع آوری اطلاعات در خصوص محبوب ترین خودنویس ها از نظر ایرانیان اقدامی خلاقانه است که برای اولین بار در کشور ایران اجرا می شود و بدون شک خلا اطلاعاتی بزرگی را در زمینه نوشت افزارها و قلم های ایرانی پوشش می دهد. مهم ترین ویژگی این پژوهش آماری، متنوع بودن جامعه آماری است که در آن شرکت کرده اند. گروه های سنی مختلف، افرادی با مشاغل مختلف و همچنین طبقه های مختلف اجتماعی در این پروژه شرکت کرده اند و در آنچه در لیست پنجاه  قلم برتر مشاهده می کنید، شالوده ای از نظرات و دیدگاه های مختلف است. نوشتن و خلق یک اثر تجربه بسیار لذت بخشی است اما استفاده از نوشت افزارهای استاندارد می تواند به کیفیت این تجربه بیافزاید. اگر شما نیز به دنبال خرید یک خودنویس یا قلم روان و با کیفیت هستید، به شما توصیه می کنیم پیشنهادات موجود در لیست محبوب ترین خودنویس ها نزد ایرانیان را بررسی کنید.

 

محبوب ترین خودنویس ها از نظر قلم دوستان ایرانی
Montblanc 149 01
Senator peresident 02
Pelikan 1000 03
Lamy 2000 04
Waterman Carene 05
Parker Duofold 06
Visconti Homo 07
Lamy Safari 08
Europen Hafez 09
Carandache 849 10
Cross Century ll 11
Cross Peerless 12
Sheaffer Legacy 13
Parker 45 14
Sheaffer 300 15
Parker Sonnet 16
Montegrappa Parola 17
Montegrappa Fortuna 18
Montegrappa Elmo 19
Europen Khayyam 20
Sheaffer Valor 21
Lamy Studio 22
Lamy Dialog 3 23
Sheaffer Prelude 24
Pelikan 800 25
Waterman Hemisphere 26
Parker IM 27
Carandache Leman 28
Montegrappa Ducale 29
Visconti Van Gogh 30
Europen Molana 31
Carandache Chevron 32
Waterman Exception 33
Waterman Perspective 34
Montblanc 145 35
Cross Century 36
Carandache Varius 37
Cross Townsend 38
Montblanc Bohem 39
Montblanc 146 40
Europen Ibn Sina 41
Pelikan 400 42
Visconti medici 43
Pininfarina PF1 44
Pelikan 600 45
Visconti Mirage 46
Rotring Initial 47
Delta Perestige 48
Europen Ring 49
Lamy Noto 50

 

مطلب مهم: این لیست بر اساس علاقه قلم دوستان تهیه شده است و قیمت قلم ها در این آمار گیری مورد بحث نبوده است.

منبع : www.Parkerlatifi.com
اشتراک گذاری
محمدرسول جهانبخشی (عضو برنزی )
(1401/01/08 09:16:56)
نکته خیلی عجیب اینه که پارکر 51 که شاید بشه گفت محبوبترین خودنویس فرن بیستم هست تو این لیست نیست!!! پارکر 21 و 75، پایلوت متروپالیتن، توئیزبی اکو و کاوکو کلاسیک اسپورت هم یه جورایی جاشون خالیه، کلا دنیای گسترده‌ایه نوشت‌افزار
میلاد صافدل
(1400/12/01 00:32:33)
بنظر بنده لامی ٢٠٠٠ میتونیه در مجموع ( از تمام نظرات و شاخصه ها) تو صدر این جدول باشه.
یک دوست
(1400/04/12 02:12:47)
توی اینا گزینه چهار و پنج خیلی باحال و ظاهر مدرنی داره و هم کارایی و مهندسی بالایی داره البته قیمت بالایی هم دارند!
گزینه اولم فقط ضاهر قدیمی داره و به قدری بزرگه که دست رو خسته میکنه و کنترل خوبیم نداره
قلم باید ب قطر خودکار بیک باشه
چه خبره تنه درختو مستقیم دادن تو بازار
به هر حال یک عده فقط از رویه جامعه پیروی میکنن و اگر گفته شد لین مدل خاصه دیگه کاری ..... بماند!

نام:
آدرس ایمیل:
متن نظر *:
كد امنیتی *:
اگر تصویر ناخواناست(اینجا)را کلیک کنید

 

گروه پارکر لطیفی مرجع تخصصی فروش و تعمیرات نوشت افزار در ایران

گروه پارکر لطیفی با ارائه ی برترین و معتبرترین برندهای نوشت افزار دنیا، و ارائه ی خدمات پس از فروش آن ها، این امکان را برای مشتریان خود فراهم آورده است تا صاحب بهترین ها باشند و با خاطری آسوده درباره ی کیفیت و اصالت نوشت افزار مورد نظرشان، به خرید آن ها بپردازند.

 

شماره تماس با شرکت: 02166702832 (10 خط)
آدرس شرکت: خیابان جمهوری، خیابان بابی ساندز، پلاک 2 و 4 ، پارکر لطیفی
ساعت کار فروشگاه:  09:00 صبح لغایت 14:00 و 16:00 عصر لغایت 19:30
مدرک عضویت در انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی فروشگاه اینترنتی پارکرلطیفی
مدرک ساماندهی فروشگاه اینترنتی پارکرلطیفی
Bank Pasargad
© کلیه حقوق معنوی وب سایت متعلق به گروه نوشت افزار پارکر لطیفی می باشد. طراحی شده توسط طراحی فروشگاه اینترنتی داتک
شکیبا باشید ...