wait please
شکیبا باشید
Loading
Loading
خانه map محصولات map خودنویس map خودنویس پارکر 45 تمام استیل Parker 45 Stainless Steel GT Fountain Pen
خودنویس پارکر 45 تمام استیل Parker 45 Stainless Steel GT Fountain Pen

خودنویس پارکر 45 تمام استیل Parker 45 Stainless Steel GT Fountain Pen

وضعیت: موجودموجود
انتخاب رنگ و گارانتی :
قیمت: 4,000,000 تومان
تعداد سفارش :
  • ارتباط واتس اپ با قسمت فروش 09396702832
  • ارسال فوری به سراسر کشور با پست پیشتاز
  • سفارش از طریق وبسایت بالای 1.000.000 تومان پست شهرستان, رایگان
  • سفارش از طریق وبسایت بالای 2.000.000 تومان پیک موتوری تهران, رایگان
  • ارسال فوری با هماهنگی قبلی به صورت ارسال پیک از طرف خریدار امکان پذیر می باشد.(هزینه پیک با خریدار)
  • حکاکی نام بر روی محصولاتی که قابلیت حکاکی داشته باشند به صورت فوری انجام خواهد شد.
اشتراک گذاری

خودنویس پارکر 45 تمام استیل Parker 45 Stainless Steel GT Fountain Pen

خودنویس پارکر 45 تمام استیل یکی از خودنویس‌هایی است که توسط شرکت پارکر، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان نوشت افزار در جهان، تولید می‌شود. این شرکت با بیش از یک قرن سابقه در صنعت نوشت افزار دارد.پارکر 45 تمام استیل در سال 1960 به بازار عرضه شد و در طول سال‌ها در رنگ‌های متنوعی ساخته شد. تولید این خودنویس در سال 2007 به پایان رسید، اما همچنان یکی از محصولات برجسته پارکر است که در سراسر جهان مورد استقبال و فروش قرار گرفت.

خودنویس پارکر 45 با داشتن درب کشیدنی همواره برای صاحبش آماده نوشتن است. گیره این خودنویس همواره با نشان پارکر مشهور همراه است، که یکی از نمادهای شناخته شده این شرکت است.

با طراحی کلاسیک خود، خودنویس پارکر 45 از خودنویس‌های نوستالژیک شرکت پارکر برای علاقمندان به نوشتن با خودنویس‌های کلاسیک محسوب می‌شود.

توضیحات تولید کننده:

The Parker 45 Stainless Steel Fountain Pen is one of the fountain pens produced by Parker, one of the largest writing instrument manufacturers in the world. This company has a history of over a century in the writing instrument industry. The Parker 45 Stainless Steel Fountain Pen was introduced to the market in 1960 and was produced in various colors throughout the years. Its production came to an end in 2007, but it remains one of Parker's prominent products that has been well-received and sold worldwide.

The Parker 45 Fountain Pen, with its retractable cap, is always ready for writing for its owner. The pen's clip is always accompanied by the famous Parker emblem, which is one of the recognizable symbols of this company.

With its classic design, the Parker 45 Fountain Pen is considered one of Parker's nostalgic fountain pens for enthusiasts of writing with classic fountain pens.

نوع درب
کشیدنی
کارتریج
پمپ
انواع شارژ جوهر
پمپ/کارتریج
جنس نوک
اردیوم با روکش طلا
جنس بدنه
فلزی
نوع تولید
تولید عادی
قابلیت حکاکی
سال شروع تولید
1960 میلادی
سال پایان تولید
2007 میلادی
وزن به گرم
19
علیرضا فاضلی
(1399/11/06)

اگر مدل قدیمی و آمریکایی این قلم رو گیر بیارید بسیار قلم عالی هست. در مورد مدل انگلیسی اون، نوک و کیفیت نوشتارش زیاد برای اهل قلم دلچسب نیست

پارساابواحسنی
(1399/01/22)

این خودنویس علاوه بر زیبایی های ظاهری فراوان، کیفیت نوشتاری بسیار بالایی هم دارد و همچنین اولین خودنویس در تاریخ کمپانی پارکر است که هم به وسیله پمپ و هم به وسیله کارتریج جوهر تغذیه می‌شده است. که آن را به گزینه مناسب تری برای مشتریان دوران اولیه خود که بیشتر از دانش‌آموزان تشکیل شده بودند تبدیل میکرده. چرا که حمل شیشه جوهر در همه جا راحت نبوده است و با کارتربج جوهر این مشکل حل می‌شده.

سید مهدی هاشمی
(1399/01/13)

پارکر45 یکی از مدل های قدیمی و بسیار محبوب پارکر هست - دارای کیفیت بسیار بالا- خیلی شیک و مرغوب هست- کیفیت نوکش هم حرف نداره- نوشتن باهاش خیلی لذت بخشه

کیان ک
(1399/01/13)

این قلم را میتوان به عنوان یکی از پرچمدارهای سالهای دور کمپانی پارک دانست این قلم در مدل های بسیار گوناگون و جنسهای متفاوتی تولید شده که هر کدام ارزش خاص خود را دارد از قلم های تمام پلاستیک با نوک استیل تا قلم های استیل با نوک طلا و یا استیل و قلم های تماماً آبکاری شده از طلا و نوک استیل این قلم نه به صورت کامل بلکه به صورت نسبی مخفی یا هودی می باشد که این امر باعث دیرتر خشک شدن جوهره درون قلم در صورت استفاده نکردن برای مدت طولانی می شود از لحاظ وزنی وزن سبکی دارد که با گذاشتن در خودنویس در پشت آن آن به وزن متعادلی میرسد و نوشتاری نرم و اصطلاحا خیس دارد

ایمان جعفری سیاوشانی
(1399/01/12)

این یکی از قلمایی که واقعا حس خاص و لاکچری بودن رو منتقل میکنه

محمدعلی فقیه نیا
(1399/01/11)

پارکر 45 از دهه ی 60 میلادی شروع به تولید کرد، این قلم اول با هدف و عنوان (قلم مدرسه) برای استفاده دانش آموزان و دانشجویان تولید شد اما محبوبیت اون به اندازه ای رسید که این عنوان از اون برداشته شد و همه ی اغشار متقاضی اون شدن. یک قلم نوستالژی، خوش دست، دارای پمپ، همچنین این قلم از استقامت خوبی برخوردار هست. شاید تنها نقد بر اون تیپ نوک اون هست که افراد آماتور اونو با روان نویس اشتباه میپندارن. 45 انتخاب محافظه کاران و خوبیست. با امید بهترین انتخاب

کیان ک
(1399/01/08)

این قلم که پس از پارکر ۵۱ تولید شده یادآور انبوهی از خاطرات برای نسلی است که در آن زمان با این قلم‌ها تکالیف روزانه خود را می‌نوشتند در ابتدا با بدنه پلاستیکی و سپس فلزی و بعد از آن با آبکاری طلا در مدلهای مختلفی از جمله نوک استیل و طلا و آبکاری شده با طلا ارایه شده است اما نکته‌ای که دارد نوک آن است که نه به صورت کامل مانند سری ۲۱ و ۵۱ هودی یا مخفی میباشد و نه کامل است و این خود سبک جدیدی در قلم‌ها بود نوشتار این قلم مقداری تَر نویس می‌باشد به این معنا که چند ثانیه تا خشک شدن کلمات زمان میبرد که برخی من‌جمله بنده از این امر لذت میبرند و بعضی هم دوست‌ندارند که به سلیقه افراد برمیگردد و نه میتوان گفت خوب و نه بد است به هرحال ظاهر کلاسیک و چشم نوازی دارد و تمام قطعات آن برای شستشو به راحتی از هم باز میشوند و نوک آنهم به صورت پیچی جدا شده که بعد از شستشو دوباره در جای خود قرار میگیرد میگویند هر کلکسیونر قلم حداقل یک پارکر ۴۵ و یک پارکر ۵۱ باید داشته باشد تا بتوان گفت کلکسیونر است

جمال اشرفی
(1399/01/06)

خودنویس پارکر ۴۵ به ویژه پارکرهای تولید امریکا، می توان گفت که خاطره انگیزترین خودنویس اهل فرهنگ و قلم در ایران معاصر بوده و هست معمولاً همه کسایی که پدر یا پدربزرگ شون به نوعی با نوشتن سروکار داشتند در وسایل باقی مانده از آنها حتماً یک عدد پارکر ۴۵ و یا یک عدد پارکر ۲۱ دیده میشه در حقیقت این خودنویس برای ایرانی‌ها خودنویس نسل هاست. در دو حالت نیمه استیل و تمام استیل وجود داره که اگر یکی از اون‌ها را بخرید در حقیقت یکی از خودنویس‌های کم‌یاب بازار رو تهیه کردید که اگر همراه با نوک طلا انتخاب کرده باشید واقعا بی‌نظیر هم خواهند بود و شما صاحب یک خودنویس کلکسیونی شدید. حتما از این خودنویس در جاقلمی چرم تولید گروه لطیفی استفاده کنید، چون اگر یک موقعی از جیبتون بیافته و یا گمش کنید خیلی متأسف می‌شید، ضمن این‌که جا قلمی‌های اقای لطیفی نه حجم زیادی رو از جیب شما خواهند گرفت و نه قیمت زیادی دارند. ضمن ان‌که واقعا خاص هم هستند.

محمدتقی فرخنده کارصحیح
(1399/01/05)

در مورد این قلم که در دو کشور آمریکا و انگلیس تولید شده و در جهان بسیار معروف هست و جز قدیمی ترین قلم های پارکر هست و طراحی آن مشابه ی در سایر برندها ندارد . این قلم با توجه به اینکه نوک قلم تا مرزی پوشیده شده ، سبب میشه جوهر در نوک قلم در زمانی که درب قلم باز هست خشک نشه . جنس نوک قلم که واقعا بی نظر هست و در ادیت های مختلفی به بازار عرضه شده مثل سری طلای ۱۴ عیار یا این سری که بسیار مقاوم تر از طلا هست ، نگاهی به فلز سازنده نوک قلم داشته باشیم . ایریدیم عنصری با عدد اتمی ۷۷، وزن اتمی ۱۹۲٫۲۲ دمای ذوب ۲۴۱۰ سلسیوس، دمای جوش ۴۱۳۰ سلسیوس، چگالی ۲۲٫۶۵استو از فلزهای گروه پلاتین و خواص مشابه Rh است. در اسمریدیم به صورت آلیاژ طبیعی Pt وجود دارد. ساختار این فلز مکعب تنگ چیده‌است. از این ماده برای تهیه نوک خودنویس و در کاتالیزورها به کار می‌رود. این فلز پس از اوسمیوم بیشترین چگالی را در بین عناصر دارد. ایریدیوم در برابر خوردگی و فرسایش حتی تا دمای ۲۰۰۰ درجه سانتی‌گراد مقاومت بسیار زیادی دارد و فقط نمک های خاص و هالوژن باعث خوردگی آن می‌شوند. همچنین پودر و گرد آن بسیار قابل اشتعال و واکنش‌پذیر است. این فلز کمیاب، چگال و بسیار مقاوم است. بله همون طور که مشخص شد این فلز هزاران برابر طلا مقاوم تر هست . حال پارکر برای جلب نظر مشتری از بابت زیبایی این نوک قلم با این فلز مقاوم رو با روکش طلا مزین کرده . بدنه هم که بی نظیر و آرگونومیک ترین هست و قلم بسیار ظریف و سبک هست .

شریف ناصری فر
(1399/01/04)

قلمی جذاب و بی نظیر که تجربه نوشتن به یاد ماندنی رو برای شما به ارمغان می اورد

جواد آبسالان
(1399/01/03)

من از این خودنویس دارم. عجیب خوش دست و با کلاسه. از نقاط قوتش میشه به روان بودن فوق العاده اش، زیبایی و مکانیزم جالب بسته شدن درب اشاره کرد که خیلی نرم بسته میشه و اون صدای "تق" که در اکثر قلم های پارکر با اونها مواجه هستیم (که به نوبه ی خودش صدای دلنشین و آشنایی برای اهالی قلم هست)، رو نداره. نوک مدیوم این خودنویس، مثل نوک بولد سایر مدلها مینویسه و حجم جوهر زیادی رو به کاغذ منتقل می کنه و من با وجود اینکه ریز نویس نیستم، نوک F اون رو به مراتب ترجیح میدم. نوک این خودنویس خیلی حساسه، پس اصلا وسوسه نشید که اون رو از شل در بیارید که اگه بد جا بزنین، خیلی اذیت تون می کنه. بدنه هاش حساس هستن، چه مدل تمام استیل و چه مدل های پلاستیکی رو خیلی باید مواظب باشید که روی اون ها خش نیفته. اکیدا پیشنهاد می کنم که درب قلم رو در انتهای اون نذارید که روی بدنه خط و خش نیفته. جوهر توی این خودنویس خیلی زود تبخیر میشه بطوری که اگر 4 روز باهاش ننویسید، بعدش منبع جوهر رو نگاه کنین، ممکنه شک کنید که کسی با قلم تون نوشته. اگر یک مدتی باهاش ننویسید، نسبتا دیر خشک میشه (سه تا چهار روز) برای جوهر های با رنگ های رقیق اصلا مناسب نیست، چون حجم جوهر زیادی میده روی کاغذ، جوهرهای رقیق کاملا توی الیاف کاغذ نفوذ می کنن که خلاصه خیلی بد میشه.

سعید ملک زاده
(1399/01/01)

قلمی خاطره ساز بدنه استیل ضد زنگ نوک روکش طلا نرم وروان سبک و خوش دست شیک و با کیفیت نوک این قلم تا کنون از اکتانیوم ،طلا در عیار های مختلف و استیل ضد زنگ ساخته شده است. مرکز ثقل قلم به گونه ای طراحی شده که دست نویسنده هنگام نگارش خسته نمی شود. این قلم تا کنون با بدنه هایی چون چیزل،روکش طلا و نقره و پلاستیک و استیل ارائه شده است.

سینا حسن پور (عضو برنزی)
(1399/01/01)

خودنویس خوب و روانی هست اما چند نکته دارد، یکی اینکه ظرفیت جوهر پایینی دارد و دوم اینکه اگر خوب مراقبت نشود به سادگی دچار مشکلات نشتی جوهر و مواردی از این دست می شود. اما قدیمی و اصیل است.

پارساابواحسنی
(1398/12/29)

اولین خودنویسی که داشتم و هنوزم باهاش مینویسم یک خودنویس پارکر ۴۵ هست که برادرم وقتی کلاس چهارم دبستان بودم بهم هدیه داده. یکی از خاص ترین طراحی‌ها رو بین خودنویس ها داره و به نظرم یکی از زیباترینهاشونه. حتی وقتهایی که کاری ندارم برای اینکه خوشحال بشم برش میدارم و باهاش می‌نویسم. فوق العاده لذتبخشه

محمد سلیمی
(1398/05/14)

با سلام من این خودنویس رو تهیه کردم، اولین بار لذت فوق العاده و وصف نشدنی نوشتن رو با اون تجربه کردم، اصلا نمیتونم بگم چه حالی به آدم دست میده موقع نوشتن با این خودنویس! اما با اینکه خوب ازش مراقبت میکنم و بلافاصله بعد از نوشتن اون رو سربالا قرار میدم و در روز هم چند بار باهاش مینوسم اما هر دفعه موقع شروع نوشتن نمینویسه و باید خیلی بکشمش روی کاغذ تا شروع کنه به نوشتن، اصلا از این خودنویس انتظار اینجور مشکلی نمی رفت، راه حلش چیه که دیگه این اتفاق نیفته و اگه اینطوری شد باید چه کار کرد؟ و اینکه آیا بهتره برای جوهر کردن کارتریج رو از جاش خارج کنیم یا همونجور که متصل به نوک هست نوک رو داخل جوهر کنیم و شارژ کنیم؟ من کارتریج رو خارج میکنم، یعنی ممکنه این مشکل پیش اومده بخاطر این قضیه باشه؟ سوال دیگه اینکه این ساخت انگلیسه، آیا آمریکا هم پارکر 45 تولید میکنه و ساخت آمریکاش هست که جنس نوک (نه فقط روکش نوک) طلا هست؟ چون بعضا اختلاف قیمت های فاحشی دیده میشه. با تشکر از گروه دوست داشتنی پارکر لطیفی


+++++++++
+++++++
+++++
پاسخ گروه پارکر لطیفی:

سلام و احترام

لطفا هیچ وقت پمپ را از خودنویس جدا نکنید و همیشه با نوک خودنویس را جوهر پر کنید, یکی از دلایل اینکه خشک میشود همین موضوع می باشد. جوهر هم بسیار مهم است.

آمریکایی هم داشته ولی الان بیشتر انگلیس در بازار موجود است.

یه تایمی که وقت داشتید با شماره 66764636 تماس بگیرید و بفرمایید که نحوه جوهر کردن رو براتون توضیح بدن.

با احترام
گروه پارکر لطیفی


برای ثبت نظر لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.

 

گروه پارکر لطیفی مرجع تخصصی فروش و تعمیرات نوشت افزار در ایران

گروه پارکر لطیفی با ارائه ی برترین و معتبرترین برندهای نوشت افزار دنیا، و ارائه ی خدمات پس از فروش آن ها، این امکان را برای مشتریان خود فراهم آورده است تا صاحب بهترین ها باشند و با خاطری آسوده درباره ی کیفیت و اصالت نوشت افزار مورد نظرشان، به خرید آن ها بپردازند.

 

شماره تماس با شرکت: 02166702832 (10 خط)
آدرس شرکت: خیابان جمهوری، خیابان بابی ساندز، پلاک 2 و 4 ، پارکر لطیفی
ساعت کار فروشگاه:  09:00 صبح لغایت 14:00 و 16:00 عصر لغایت 19:30
مدرک عضویت در انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی فروشگاه اینترنتی پارکرلطیفی
مدرک ساماندهی فروشگاه اینترنتی پارکرلطیفی
Bank Pasargad
© کلیه حقوق معنوی وب سایت متعلق به گروه نوشت افزار پارکر لطیفی می باشد. طراحی شده توسط طراحی فروشگاه اینترنتی داتک
شکیبا باشید ...