wait please
شکیبا باشید
Loading
Loading
خانه map محصولات map هدایای تبلیغاتی map شمع موم طبیعی زنبور عسل 935 4
محصولات مرتبط
شمع موم طبیعی زنبور عسل 935 4

شمع موم طبیعی زنبور عسل 935 4

وضعیت: موجود نیستموجود نیست
  • ارتباط واتس اپ با قسمت فروش 09396702832
  • ارسال فوری به سراسر کشور با پست پیشتاز
  • سفارش از طریق وبسایت بالای 1.000.000 تومان پست شهرستان, رایگان
  • سفارش از طریق وبسایت بالای 2.000.000 تومان پیک موتوری تهران, رایگان
  • ارسال فوری با هماهنگی قبلی به صورت ارسال پیک از طرف خریدار امکان پذیر می باشد.(هزینه پیک با خریدار)
  • حکاکی نام بر روی محصولاتی که قابلیت حکاکی داشته باشند به صورت فوری انجام خواهد شد.
اشتراک گذاری

شمع موم عسل قدیمی‌ترین شمع جهان است. موم یک محصول جانبی طبیعی زنبورداری است. موم استخراج شده‌ای که برای شمع استفاده می‌شود، موم اندودسازی باقی‌مانده پس از استخراج عسل توسط زنبوردار است. موم اندودسازی مومی است که توسط زنبورها ساخته می‌شود تا سلول‌های شش ضلعی آن‌ها را پس از پر کردن شهد، مهر و موم کنند. به این دلیل خرید شمع طبیعی مورد توجه افراد مختلف است.

بسیاری از مردم شمع موم طبیعی زنبور عسل را به شمع پارافین ترجیح می‌دهند زیرا به عنوان یک محصول کاملاً طبیعی، برای افرادی که سبک زندگی سالمی دارند جذابیت بیشتری دارد. در تولید شمع موم عسل به زنبورها صدمه‌ای وارد نمی‌شود. تقریباً ۳۳ میلیون بازدید از گل برای زنبورهای عسل به طول می‌انجامد تا موم ایجاد شده به وزن یک پوند (حدود نیم کیلوگرم) برسد، به عبارتی تقریباً مانند عصاره‌ای که از شربت قند یا عسل تهیه می‌شود. زنبورها باید ۱۰ پوند (حدود ۵ کیلوگرم) عسل مصرف کنند تا یک پوند موم تولید کنند. بسیاری از افراد هم احساس می‌کنند شمع موم طبیعی زنبور عسل ، یک ارتباط معنوی محکم‌تری با قدرت و بهره‌وری طبیعت نسبت به دیگر انواع شمع برقرار می‌کند. این مزایای سلامتی شمع موم است که بیشتر کاربران را به خود جلب کرده و آن‌ها را به خرید شمع طبیعی ترغیب می‌کند و بسته به نوع شمع و میزان سلامتی شخصی که آن را می‌سوزاند، این مزایا می‌تواند قابل توجه باشد.

شمع موم طبیعی زنبور عسل معروف است که دارای چندین فواید سلامتی مختلف است، از جمله:

  • میزان آلودگی بسیارکم: شمع‌های پارافینی معمولی از نفت استخراج می‌شوند و می‌توانند مواد شیمیایی مانند بنزن، تولوئن، دوده و سایر مواد شیمیایی را در هوا آزاد کنند. این نوع شمع‌ها بیش از آن‌که به کیفیت هوایی که تنفس می‌کنیم آسیب برساند ضرر دارند و باید از آن‌ها اجتناب شود. از آنجا که شمع موم طبیعی زنبور عسل از موم طبیعی است، هنگام سوختن فراورده جانبی آلاینده و دوده سنگین تولید نمی‌کند. برخی از انواع شمع‌ها آلاینده‌های بسیار ریز و جزئی از مواد شیمیایی را که به عنوان سرطان زا شناخته می‌شوند تولید می‌کنند، اما این مسئله در شمع‌های موم طبیعی ایجاد نمی‌شود. شمع موم طبیعی زنبور عسل اغلب به ویژه برای مبتلایان به آسم یا آلرژی مفید است و در از بین بردن مواد حساسیت زای رایج مانند گرد و غبار و شوره از هوا مؤثر است. چون شمع موم کندتر از شمع پارافین می‌سوزد خرید شمع طبیعی به صرفه‌تر از شمع پارافین است چون ماندگاری آن بسیار بیشتر است.
  • خنثی سازی آلاینده ها: شمع های شمع موم طبیعی زنبور عسل هنگام سوختن یون‌های منفی (آنیون) تولید می‌کنند و این یون‌ها به خنثی‌سازی آلاینده‌های موجود در هوا کمک می‌کنند. این به از بین بردن گرد و غبار و بوهای نامطبوع، کاهش علائم آلرژی و آسم و بهبود تنفس برای هرکسی که در نزدیکی شمع موم عسل حضور دارد کمک می‌کند. از طرف دیگر شمع‌های موم خالص تقریباً بدون دود و رایحه خاصی می‌سوزند و با انتشار یون‌های منفی در هوا، هوا را تمیز می‌کنند. این یون‌های منفی می‌توانند به مواد آلاینده متصل شده و به دفع آن‌ها و در نتیجه پاکسازی هوا کمک کنند.
  • تمدد اعصاب: عمل ساده سوزی شمع خاصیت آرام‌بخشی دارد و می‌تواند به کاهش استرس و تمرکز ذهن کمک کند. رایحه مطبوع ملایم عسل طبیعی شمع موم طبیعی زنبور عسل می‌تواند به آرامش شما کمک کند بدون این‌که بوی شمع‌های معطر مصنوعی به طرز غیرطبیعی فضا را پرکند.
  • سلامت و امنیت: از آنجا که شمع موم طبیعی زنبور عسل به طور کل طبیعی است و هیچ محصول جانبی تولید نمی‌کند، در صورت استفاده صحیح بدون اشک شمع سوخته و در نتیجه سوختن آن ایمن‌تر است. با این کار از خطر سوختگی و سایر صدمات ناشی از سوختن نامناسب انواع دیگر شمع جلوگیری می‌شود. در هنگام خرید شمع طبیعی حتماً به این نکات توجه کنید.
  • روشنایی: شمع‌های موم عسل ، درخشان‌ترین و خالص‌ترین نور را در بین دیگر شمع‌ها دارند و نزدیک‌ترین نور به نور طبیعی خورشید هستند. اگر قرار است از شمع‌ها به عنوان منبع نوری استفاده شود، این می‌تواند به کاهش خستگی چشم و کاهش سردرد کمک کند.
اندازه
9 سانتی متر طول در 3.5 سانتی متر قطر

برای ثبت نظر لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.

 

گروه پارکر لطیفی مرجع تخصصی فروش و تعمیرات نوشت افزار در ایران

گروه پارکر لطیفی با ارائه ی برترین و معتبرترین برندهای نوشت افزار دنیا، و ارائه ی خدمات پس از فروش آن ها، این امکان را برای مشتریان خود فراهم آورده است تا صاحب بهترین ها باشند و با خاطری آسوده درباره ی کیفیت و اصالت نوشت افزار مورد نظرشان، به خرید آن ها بپردازند.

 

شماره تماس با شرکت: 02166702832 (10 خط)
آدرس شرکت: خیابان جمهوری، خیابان بابی ساندز، پلاک 2 و 4 ، پارکر لطیفی
ساعت کار فروشگاه:  09:00 صبح لغایت 14:00 و 16:00 عصر لغایت 19:30
مدرک عضویت در انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی فروشگاه اینترنتی پارکرلطیفی
مدرک ساماندهی فروشگاه اینترنتی پارکرلطیفی
Bank Pasargad
© کلیه حقوق معنوی وب سایت متعلق به گروه نوشت افزار پارکر لطیفی می باشد. طراحی شده توسط طراحی فروشگاه اینترنتی داتک
شکیبا باشید ...